mer muffin

Hehe... nu är jag jätteego, förlåt.. massa massa massa Muffin..
Men jag är väl rätt söt ändå? Haha, men jag har faktiskt funderat på en sak.. min överläpp är rätt.. liten. Alltså, den syns knappt? Som ett sträck bara är den.. haha. Så jag har faktiskt funderat lite över att yeah.. göra den lite större. Inte permanent såklart, bara sånt som håller i några månader. Bara för att testa liksom, det är väl ändå okej? Hmm.. nåja. Nu ska jag kolla på But I'm A Cheerleader för typ.. femte gången? Älskar den! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har gjort restylane två ggr. Första gången med bedövning och andra utan. Det håller i typ 6 månader. Jag blev nöjd, men jag kommer inte göra det igen. Kostar för mkt och håller inte så länge ju.

Men ska du göra det så gör det för guds skull MED bedövning. Tjofaderittan va ont det gjorde utan!

2011-05-29 @ 22:22:52
Postat av: Ingrid

Haha okej, bra att veta! Är känslig för smärta så då ska jag nog ta med bedövning. Jo det är dyrt som fan, men jag tänkte att en gång liksom, bara för att prova. Ifall jag ÄLSKAR det kan jag ju spruta in för alltid.. haha nejmen!

2011-05-30 @ 14:36:40
URL: http://crapmuffin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Resultatet blev helt olika första och andra gången jag gjorde det, och då var det samma kvinna som gjorde det båda gångerna. Så jag skulle aldrig våga göra permanent. Tänk om man inte blir helt nöjd liksom, och tillslut blir det såndär Michael-Jacksons-näsa-hysteri över det hela.



Och anledningen till att jag struntade i bedövningen andra gången var för att man blev helt bedövad från näsan ner till hakan i typ åtta timmar. Inte okej.

2011-05-30 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0