girls will be girls


Här är några av mina skönhets-och mode favvisar ATM!
Just nu..

.. Är jag riktigt nöjd med denna fina blus(1) som jag hittade för 50 spänn på Gina Tricot.
.. Älskar jag vitt och använder denna underbara kreation(2) extra mycket.
.. Är jag suger på blommiga shorts, dessa(3) kostade bara 149:- på H&M!
.. Är jag glad att jag vågade mig på den här byxdressen(4) som sitter som en smäck!
.. Har jag hittat mina blommiga shorts(5) från förra året som funkar lika bra i år!
.. Vill jag vara brun och med kastanjevatten(6) blir jag det snabbt och enkelt utan solning!
.. Har jag skoskav av dessa gulliga små skorna(7) för 99:- från H&M.
.. Är jag lite fantasilös med färg och kör på svart nagellack(8).
.. Solbrillor(9) är fantastiska. Mot sol, mot människor man inte orkar prata med och mot en hederlig skabbdag.
.. Har jag alltid på mig små pärlörhängen(10). Dock inte äkta, snarare dom billigaste!
.. Är jag fett nöjd med den här balla jackan som från början kostade ett par hundralappar men som kostade mig endast en hundring på REA! Älskar den.
.. Är jag besatt av min nya parfym från Mexx. Luktar bara... mmmmmm!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0