är det du sommar?

Vilket väder det är idag! Soligt och supervarmt, kanoners! Har precis tagit en långpromenad och nu sitter jag här och är lagom klibbig och mysig. Ska ta en dusch och sen blir det jobb, hmm. Hade hellre rusat ner till stranden och tagit ett härligt men kyligt kvällsplask. Älskar att bada! Vädret är dock lurigt, jag hade inte blivit förvånad om det regnade och blåste kallt imorgon. Tänk vad mycket folk pratar om vädret. Vädret är alltid poppis, hon går aldrig ur fashion. Hehe.. fan vad tråkig jag är.

Riktigt trevlig kväll igår var det också! Vi sista som var kvar på festen satt uppe till tre på natten, så länge har jag inte varit uppe på hur länge som helst! Vad gammal man känner sig när man tänker på det.. haha. Nä nu ska jag duscha, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0