thinking

Hejhej! Sitter och lyssnar på Lykke Li's nya album och typ.. väntar på att något roligt ska hända. Vad kan vara roligt på en tisdag? En helt vanlig, tråkig tisdag.. kan det inte bli helg?

Är sugen på att åka iväg någonstans, bara sticka. Säkert för jag kollat på Eat Pray Love men det var längesen jag gjorde det, och känner likadant fortfarande. Nej usch, vilken bajsdag det har varit. Fick sån ångest att jag gick och lade mig istället och somnade, sådär när man är ängslig, inte känner för något och inte vill någonstans. Börjar kännas lite som att varannan dag är sådär, eller åtminstonde var tredje, fjärde... still getting worse.

Jag och David kollade på Paranormal Activity 2 igårkväll, och den här gången satt vi iallafall inte som två rädda små harar. Den var bra, men inte som ettan såklart. Jag blev bara riktigt rädd en gång.

Nu ska jag... flumma fram något kul och försöka roa mig, kanske skriva en låt eller flyga från balkongen, vad vet jag?

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0