överäcklad

Usch.. usch usch usch! Jag och David såg den äckligaste filmen någonsin igår, och då menar jag verkligen.. motbjudande och kräkframkallande. A Serbian Film(?) heter den, och den handlar om en legendarisk porrstjärna, Milos, som har dragit sig tillbaka från industrin och nu kämpar för att försörja sin fru och deras son. Milos blir sen erbjuden en stor summa pengar för att vara med i en experimentell konstfilm, ett erbjudande som han då inte kan låta bli att ta. Detta projektet visar sig vara helt galet till en nivå som inte finns. I en scen är där en blodig kvinna som håller på att föda ett barn, och mannen som förlöser detta barnet har sedan sex med det så fort det kommit ut. Jag ryser bara av att tänka på det.. vem gör en sån film?!?! Herregud.. men jag har också tänkt på det, att den här filmen var lite som.. Saw ungefär, fast plus sex och barn. Och eftersom att sex och barn är sådana känsliga ämnen så blir det genast hundra gånger värre, än om det inte hade varit sex inblandat. I vilket fall som... vill du se en sjuk film och må dåligt och spy, då ska du se denna. Jag ska göra allt i min makt för att denna film INTE ska lånas av någon, iallafall inte när jag står i kassan. Usch.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0