missing you

hejhopp. idag är jag dryg, lite trött och sugen på att bara spela tv-spel och höra david somna. så är hela kvällen bara min, hehe. hade det fruktansvärt trevligt igår. var först och firade sandras födelsedag, efter det stack jag och peppe ner till stan och mötte upp jocke som precis slutat på jobb, så kommer jag på nere i stan att jag inte har min legitimation med mig?! det dumma här är att jag visste om att jag inte hade den med mig INNAN vi stack ner i stan, fy vad korkad jag är haha.. i vilket fall som helst så kom david, sara, john och jacob och räddade mig, så vi stack hem till sara istället för att dricka öl/whiskey/cider(jag) och bara snacka. och blev väldigt fulla, haha. men det var väldigt trevligt iallafall. sara försökte övertyga mig att följa med på ett av deras cross-fitpass på 24/7. vad jag har hört om detta omtalade cross-fitpasset så är det tekniskt sätt suicide, självplågeri! david tränar ju alltid det och han har alltid träningsvärk och gnäller dag in och dag ut haha! så jag vet inte om jag ska våga mig på det, jag hade säkert blivit jätteotrevlig och arg på alla haha!

lägger nog upp lite bilder också imorgon :)

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0