at bro's

hänger lite hos david & hjälper honom bära in nya varor(skriver i bloggen). jag är såhär... ååååh!! arg arg arg. eller inte arg, utan sådär bubblande inombords. bubblande på ett dåligt sätt. ni vet när man bara vill skrika kuk fitta kuk rövhål fitta kuk? men vet att det inte är speciellt charmigt, framför allt inte speciellt respektingivande. kan man säga respektingivande, eller vad heter det.. skitsamma. men nä, jag ska va tyst. ta chansen att bara skrika nästa gång jag är ute på sundsgården, ställa mig en sval kväll mitt på åkern and just do it! för visst tänker man att om man skriker och ger utlopp för sin ilska, så blir man mindre arg sen? jag har läst att det inte stämmer alls, utan att det faktiskt är tvärtom. jag vet inte, det är svårt iallafall. jag hatar den där känslan, att vara sådär förbannat arg men så håller man ändå tyst. usch :( ikväll blir det vin iallafall med fina folk så det blir nog bra tillslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0