pheeeeew

Nu vet jag iallafall vad jag ska göra i ett år framöver, jag ska gå en teaterpedagogutbildning. Känns sjukt skönt att veta det, är lite trött på att hänga runder som jag gör nu haha.

Davids överraskningsfest blev väldigt lyckad, är så nöjd! Var dock lite jobbigt att hänga runt med David på stan några timmar innan - han var hungrig, han var rastlös, plötsligt var han på dåligt humör. Det var kämpigt att försöka hålla honom uppe, speciellt när jag inte riktigt kunde säga att allting skulle bli bättre snart haha. Men senare blev han självklart på mycket bättre humör, och han var väldigt glad. En mycket rolig och bra kväll, helt enkelt.

Nej gud det finns hur många bilder som helst, orkar inte lägga upp fler nu haha, alla finns på fejjan anyway!!!!


Nu ska jag laga ägg och bacon, sen blir det stan, och sen jobb :( sen hoppas jag att folk ska ut ikväll, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0