vet ni vet ni vet ni?!

jag har fått tillbaka internet på min gamla dator! känns gött.
så nu kanske jag kan försöka uppdatera lite oftare. inte för att
någon bryr sig men ändå haha!
lite bilder från i helgen:


var på födelsedagskalas hos domino. man skulle klä ut sig till djur,
men eftersom att jag kom med väldigt kort varsel så blev det lite.. halvhjärtat.
där var en manlig kossa också! helt fantastiskt.
peppe var också med.
peppe var superfin i kossamössan!
drinking games.
jag fick hålla i dominos iller + att hon lyckades övertala mig på något
konstigt höger att jag också skulle ha morrhår i ansiktet. senare när jag
gick in på max för lite nattkäk så fattade jag inte varför folk tittade på mig,
så jag sneade dom. tills jag kom på att jag var målad som en jävla katt i ansiktet.
påväg ner till stan (pälsen är fejk!! vill bara pointera det)
dickens!!
får alltid för mig att jag är så jävla cool om jag blundar när jag är full?
hahahah man ser verkligen att jocke precis har kommit och är nykter
meddans hon till höger ska åka hem snart
vi var iallafall på samma nivå
nu ska jag snart lämna min dator och gå hem till david. laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0