vanilla

hej! hittade inget kul på stan, eller mycket kul. men ingenting som såg kul ut på mig tyvärr. usch, så deppig man blir. hatar det haha! men sen tröstade jag mig med en cheeseburgare påvägen hem så it's all good!

köpte iallafall min favoritparfym som tog slut nyligen
fick med ett prov av escadas nya parfym taj sunset. den var väl lika sliskig
och söt som alla deras andra parfymer, en parfym som man tycker
om dom första gångerna man använder den, sen spyr man på dom. ungefär.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. börjar känna mig ensam för jag vet
att jag ska sova hemma idag. hmmmm... nåja. laters!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vaniljdoft luktar så gott :)

2011-02-08 @ 16:36:50
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0