sugen på ny färg


Hej hopp. Har precis tagit en mysig dusch vilket fick mig att fundera lite på min hårfärg. Ingen ja.. hehe. Är det något i mitt liv som ständigt förändras så är det min hårfärg, åtminstonde i mitt huvud. Nu är jag smått sugen på något lite ljusare, drömmen är ju en blond perfekt naturlig ton.

Det är ju egentligen ganska snyggt med mörkt, men det känns lite tråkigt. Jag tröttnar alltid ganska så snabbt, jag måste ständigt växla mellan mörkt och ljust. Som förra året till exempel, när jag fick en idé om att jag skulle bleka håret och färga ögonbrynen. Det gick ju mindre bra kan man säga..

Ååh det är så hemskt att jag knappt vågar titta haha!! Så det blev ju ingen hit. Jag funderar dock på att ta det till frissan istället, som vet vad dom håller på med. Så att man gradvis kan göra det ljusare kanske, väldigt dyrt bara?

Sådär tycker jag om det! Har jag haft många gånger också och alltid kommit tillbaka till.
Möjligen en aning ljusare vill jag ha denna gången.

Gud vad mitt prat om mitt hår och hårfärg är intressant för övrigt hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0