söndag

Jag tittade på Eat Pray Love igår med Julia Roberts, lite dryg ibland men också väldigt väldigt mysig. Var kanske lite sådär att hon skulle gråta i varannan scen haha, men jag mådde bra efter att jag hade sett den. Sen när jag skulle gå och lägga mig så försökte jag att inte tänka så mycket, men det brukar ju oftast inte fungera över huvud taget. Så tänkte jag (haha) på en sak.. man säger att det är så ofta man inte tänkte eller inte hann tänka, men när man väl försöker att inte tänka så är det så mycket svårare.





Det är så mysigt att Lukas är här hos oss nu, det är mysigt att promenera med honom i solen. Lucy måste får vara lite själv nu, dom bråkar hela tiden. Hon förlorade sin valp nyligen och hon verkade väldigt orolig förra gången jag träffade henne.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0