salads and smoothies


Hej hopp, jag har hittat världens bästa matställe i stan, i närheten av Mariakyrkan. Det heter salads and smoothies, eller smoothies and salads..? Haha sak samma. Deras koncept är nyttig snabbmat och dom serverar en drös med olika sorters supergoda sallader och smarriga smoothies. En smoothie till exempel som heter banana black velvet innehåller vaniljyoghurt, banan, blåbär, kakao och honung - hur mumsigt låter inte det? Den ska jag nog prova nästa gång jag är där. (Var där senast idag... hehe)


Jag lade till lite feta, cashewnötter och cayennepeppar själv. Massa mat hit och dit idag jag vet, men tycker det är så roligt att fotografera mat haha, vet inte varför.


Älskar smoothies, min favorit innehåller vanlijglass, jordgubbar, choklad, cayennepeppar och vaniljyoghurt. Inte den nyttigaste kanske men farligt god är den minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0