nytt!

Jag har pillat lite med en ny header och också gjort bloggen bredare så att jag kan ha större bilder. Jag är inte helt klart ännu, men grunden gick snabbt att fixa iallafall!

Jag försöker att äta lite nyttigare nu för tiden, och här är ett litet måltidstips som är enkelt, gott och nyttigt!

Du behöver:
1 kycklingfilé
Valfri blandsallad
Röda bönor
Mager fetaost

Jag börjar med att skära upp kycklingen i skivor som jag sedan kryddar med curry, cayennepeppar, salt och peppar. Man kan ju krydda lite hur man vill. Sen in i ugnen! I ungefär.. eh, 20-30 minuter, jag brukar inte gå efter klockan! Medans kyckligen är i ugnen så kan man fixa salladen, det är bara att skära fetaosten, skölja salladen och sen blanda alltihopa! Klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0