snorunge

Yes! då har jag lyckats bli förkyld på riktigt nu då. Det kom lite i helgen men jag lyckades ehm, inte märka av det, eller iallfall inbilla mig att jag inte skulle bli sjuk. men man kommer visst aldrig undan! så nu är jag en riktig snorunge som behöver 24/7 access till papper så att jag kan snyta mig. hur mycket snor kan där vara i mig?!?! jag snyter mig en gång och känner att ja, nu fick jag ut en hel del, och sen fem minuter senare så behöver jag snyta mig precis lika mycket igen! det är en äcklig tanke att tänka på hur mycket snor jag har i mig just nu :( gud vad äcklig jag är.. haha! ska jobba kväll idag med, inte kul. Men nu ligger min kamera på laddning så jag tänkte gå ut och ta en långpromenad och fotografera våren liten. nej nu måste jag snyta mig.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0