hemma från skogen

Så, då var man hemma igen från skogen. Eller ja, Örkelljunga. Satte mig på bussen direkt efter jobb igår och åkte iväg, kände att det skulle kunna vara skönt att åka iväg ett kort tag från allt. Jag lagade middag åt oss som blev väldigt uppskattad, sen tittade vi på Fenomen följt av Pensionärsjävlar på semester, skönt att jag och Kalle har samma humor! Vi skulle egentligen kollat på film, men hans DVD fungerade inte, så det var ju tur att det var bra program på TV iallafall.

Ska lägga upp lite bilder sen, men först vill jag lägga upp en bild som jag tog på David i lördags, och som jag nu har redigerat lite. Jag älskar den! Blev riktigt nöjd, det hjälper ju också att han är så jävla snygg. Och eftersom att jag vet att David är svag för svartvita bilder, så valde jag att göra den just svartvit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0