snabbpaus

hejhopp. kom precis hem från teatern, vi har kvällsrep idag igen. kl sju blir det genomdrag för publik, ska bli spännande! man får ju alltid den där extra kicken när man har en publik, det blir en helt annan upplevelse.

vad händer i helgen? jag vill träffa min skygga lilla fågel som kurar ner sig i sitt bo. och så vill jag festa. med min fågel. tillsammans. fast lite mindre kaotiskt än förra gången.


ungefär såhär såg jag ut i helgen, det enda jag faktiskt äger på bilden
är kavajen från H&M. min nya älskling! passade förvånasvärt bra med leopardtröjan.
först tänkte jag att shit, det passar inte alls. men sen när jag provade det
så blev det lite sådär halvfult, men ändå snyggt. miss-match! så heter det..

nu ska jag käka lite och sen blir det duschen. laters!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, det var grymt snyggt! Du verkar ha en awsome klädstil!

2010-09-17 @ 22:34:51
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0