magknip

jag gick upp kalastidigt idag. runt klockan sex tiden tror jag det var. david går upp då för han ska till jobb, och när hans klocka ringde så vaknade jag och kunde sedan inte somna om. min morgontid har jag använt till att lira heroes. för det mesta. och äta lite frukost i form av kycklingwoken från igår. direkt från stekpannan, tycker det är mysigt. min mage kniper. jag vet inte riktigt varför den bråkar, den är svår att ha och göra med dessutom.

idag ska jag jobba jobba jobba. först på bogarts och ikväll har jag föreställning. imorgon är jag dock ledig. då blir det shopping, systemet och kanske kanske utgång. vi får se. resten av min tid innan det är dags att börja jobba ska jag ägna åt att fundera lite. matta ut mitt redan utmattade sinne. tänka på hur jag ska vara, vem jag ska vara och sådär. vem andra vill att jag ska vara. förstärka mitt sjuka behov av att folk ska tycka om mig, vässa planer. tycker man inte om sig själv så får man ingen näring. och då måste man hitta den näringen i andra människor, i andras kärlek till en själv. men eftersom att ens egen kärlek till sig själv väger tyngre, så krävs det många fler liter kärlek från andra för att vågen ska hållas på en jämn nivå. och det är inte alltid den gör det. egentligen så känns det som att man aldrig kan bli mätt.

well well well.. that's all.


ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch-ch cherrybomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0