friday

upptäckte nyss att davids mp3sladd passar till min mp3 också, så nu ligger den och laddar. nice. idag är det fredag! nice det också. jag känner egentligen för att festa, haha! men det blir det imorgon istället. åhh. så jobbar jag kväll imorgon också. till klockan tio. det är huge fail alltså. jag frågade runder om det var någon annan som kunde jobba då, men det var det ju självklart inte. alla ska ju festa imorgon så? vad trodde jag.. haha. så jag får stå där med flaskan bakom disken och halsa mellan kunderna, haha nejmen!

ikväll ska vi ha skräckiskväll, käka massa onyttigt och titta på skräckfilmer. och jag ska sova innerts! hoppas jag. jag är så lättskrämd, sjukt patetisk är jag när det kommer till skräckfilmer, haha! jag har så vild fantasi alltså.. men jag älskar skräckfilmer. det är en slags hatkärlek liksom. snart slutar david jobba och då ska vi ner till stan. jag ska ta en sista titt på buttericks, och hoppas på att det inte är lika crowded där som det var igår. vilket jag dock tror att det kommer att vara.. nåja. har inga ideer alls. hela min lust att klä ut mig försvann när jag kom på att jag ska jobba kväll haha. drygt..

FETTET FLYTER! hahaha.. en felsägning från föreställning. inte jag då, eftersom att jag inte har några repliker. men roligt var det. efter fettet flyter kom det en lång paus.. en total blackout. när vi kom backstage kom hon inte ens ihåg vad hon hade sagt, eftersom att hon blev helt tom. när jag sen berättade att hon hade sagt att fettet flyter skrattade vi som om det inte fanns någon morgondag. så tyst som möjligt.

MUSIK: Carpark North - Transparent and Glasslike
nice nice nice!

nice att david fått spotify at last.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0