s ö n d a g

Hejhopp. Kom precis hem från David och nu ska jag snart in i duschen innan han kommer hit. Vi har fem månader idag för övrigt, nästan ett halvår. Det är sjukt länge egentligen, det trodde jag då aldrig om mig själv.

Väldigt trevlig kväll igår! Det var längesen man drack sig full på Fanta exotic och vodka, men bra blev det. Runt två tiden åkte jag hem till David där han och hans grabbar fortfarande var igång med sin spelkväll. Det var ganska så faschinerande må jag säga - dom var fyra stycken och satt två och två i två olika rum. Så spelade dom då med varandra och så hade dom något slags headset så att dom kunde prata typ genom xboxen eller nått.

Sjukt adoreable.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: WHITE BOY

SV: aaaw thnk u sweetheart :)



sjukt söt blogg design btw, gjort den själv? :O diggar den starkt! :)

2010-05-10 @ 18:37:12
URL: http://thewhiteboy.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

eller hur! skåne är uuunderbart (:



allt bra med dig ikväll bejb?

2010-05-10 @ 22:52:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0