n ä r d e t n ä r m a r s i g

Den 9:e juni slutar jag på den skolan som jag går på just nu. Det är inte mycket kvar med andra ord. Och det är nu jag är inne i den fasen där jag vaknar varje morgon och tänker "måste jag absolut tvunget gå till skolan idag?". Jag drar mig upp ur sängen och slänger en titt på schemat och avgör sedan om det är något jag faktiskt kan skippa.

Det är ju fel och det känns ganska dumt, men samtidigt är det inte grundskolan längre.
Det är en folkhögskolan, och folkhögskolan är frivillig. Struntar jag i en dag med tre vanliga
lektioner, där gruppen inte är beroende av mig, så spelar det faktiskt ingen roll.

Men jag får väl se hur jag känner imorgon helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0