h & m

Hejhopp! Hoppas att ni mår bra. Det gör jag, jag känner mig faktiskt ganska så nöjd med min ensamhet och stillsamhet ikväll. Det är tydligen skönt att bara vara hemma ibland, även om jag lätt får ångest när jag är ensam för länge.

Så, vart var jag igår? Haha... hos David såklart. Jag hade bara en massa
dötid så jag kände för att fixa till mig lite extra mest för skoj skull.

Kvällen bestod av en massa Alfapet, rött vin och världens bästa sällskap såklart. Dagen efter bestod av ett parti Monopol som inte alls var lika roligt - jag hade löjligt mycket otur och David hade löjligt mycket tur. Jag tycker inte alls det är kul då, och det är inte bara för att jag var den som var i underläge - det blir ju inte alls spännande hursom.

Men jag sade det direkt: otur i spel, tur i kärlek.

Jag förväntar mig en hel del gulligull och mysiga
överraskningar från vinnaren framöver.



Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0