Ny Harry Potter trailer

Det här känns så galet. Efter att ha följt Harry Potter från den allra första boken & den första filmen, så känns det så otroligt konstigt att det snart är slut. Sista filmen Harry Potter Och Dödsrelikerna har delats upp i två delar, och det är nu den 19 november i år som den första delen har sin premiär på biodukarna.

När jag ser den här trailern så tänker jag att "shit, this is really happening now!"


Nu kommer den stora frågan - ska man se filmen i 3D eller inte?
Jag har ju sett alla andra premiärerna utan 3D, så det hade varit konstigt att bryta den lilla traditionen, samtidigt som det hade varit häftigt att se den i 3D istället. Eller kanske både och? Hur som helst, jag kan knappt vänta. Och förhoppningsvis, om allting går enligt plan, så sitter jag och David på flyget i november för att gå på galapremiären. Jag måste, det är ju faktiskt Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Blondii

Jaa absolut Ingrid, men jag är nog inte något roligt sällskap. Men vad sägs om en promenad imorgon kanske? :) puss

2010-06-30 @ 10:42:59
URL: http://Blondii-blond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0