h u r r a h u r r a h u r r a !

Idag fyller min snygging 21 år, grattis grattis! Jag började morgonen med att låta honom snooza i en kvart ungefär meddans jag gjorde i ordning en frukost och kaffe åt honom. Idag har det även varit officiell avslutning på skolan, däremot slutar vi på teaterlinjen en vecka senare eftersom att vi ska på klassresa.

Ikväll blir det familjemiddag hemma hos David först och sedan ska ett gäng från klassen mötas upp på Hampan för att fira honom. Och kunde vädret bli bättre? Helt underbart! Gud vad bra man mår.


Sånt här kan man bli överraskad med en helt vanlig dag
när man känner sig lite ensam. Favoritdricka och favoritchoklad,
jag har flera påsar fyllda med Blue Keld haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0