bu-hu cry me a fucking river.

Ibland kan jag bara känna hur allting går på tre röda, BAM! snap! Poff, borta. Hur gamla är vi egentligen? Senast jag kollade så är vi inte tonåringar längre, eller jag sjunger på min sista värs i det kapitlet iallafall. När ska folk börja chilla alltså? Jag är så trött på att vissa bryter kontakten så fort det är något. Vafan är det liksom? Jag har förvisso gjort det själv men nu så brukar jag alltid tänka efter ett varv innan jag öppnar munnen.

Är vänner så utbytliga att man kan gå runt och säga upp kontakten till höger och vänster när man känner för det? Det är ju så fruktansvärt skadligt för en relation när det blir så, om och om igen. Då måste det ju verkligen vara något som inte stämmer, och då är det lika bra att låta det vara. Ja precis, vet ni - då är det fan lika bra. Varför slösa sin energi på väggar? En viktig läxa jag lär mig.

Nu ska jag ner till stan, hej så länge.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har kul i stan muffin ;)

2010-06-22 @ 14:17:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; ahaa! den missade jag. victor´s pixel font =)

2010-06-22 @ 14:18:25
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0