17:2

Var hemma hos Nathalie innan och nu har jag precis ätit stekt sill och potatismos.
Nu sitter jag här och är mätt som en plätt och lyssnar på Marilyn Manson.
Är det bara jag som tycker att det är jättefrustrerande att äta fisk med ben?
"Det är ju bara att peta bort det" nej, det är inte bara att peta bort det.
När jag vill äta vill jag inte hålla på och peta, jag vill sluka maten och inte behöva tänka på någonting annat.

5 saker ni inte visste om mig:

1. Jag är besatt av att pela bort förhårdnader och riva naglar. Fråga min pojkvän.
2. Jag är en sån person som kan lyssna på samma låt om och om igen under en jättelång period.
3. Jag pratar alltid med mig själv när jag sitter på toaletten på en fest och är lite berusad. Såvida jag inte har en snygg främling med mig. Och vad som sägs är en annan historia.
4. Jag tänker på teater, jämt. Nästan hela tiden. Och ibland kommer jag på mig själv med att spela i det verkliga livet också.
5. Jag är en väldigt splittrad personlighet, eller jag har alltid sett mig som någon som inte har några övervägande egenskaper. Jag kan vara tyst, jag kan vara framåt. Jag kan vara lugn, jag kan vara sprallig. Jag kan vara barnslig, jag kan vara mogen.

Jag utmanar alla som är roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0