13:2 challenge

Varför läste jag Jebus blogg? Haha, nu ska jag fylla i den här!

"Hur är din drömkille?"

Hårfärg? Mörkt.
Klädstil? Lite alternativt blandat med casual och fashion.
Frisyr? Kort till lite halvlångt, gärna massa hår haha.
Nörd, normal eller badguy? Normal eller nörd, nördar är söta.
Charmig eller omtänksam? Om jag måste välja så omtänksam.
Snygg eller söt? Söt.
Ögonfärg? Spelar inte så stor roll med blåa ögon är fint.
Näsa? Haha vanlig näsa? Jag vet inte.
Vacker men slår dig, eller ful men underbar personlighet?
Haha, ful med underbar personlighet of course.
Drömkillen (kändis)? Daniel Radcliffe! Haha. Hugh Jackman är också snygg.

Jag utmanar: Alla eller dom som orkar, haha. Laters!


Kommentarer
Postat av: Jebus

Haha, du hade fått låna den jättesnygga bilden på killarna i duschen om du ville. ;D

2010-01-13 @ 17:36:58
URL: http://jebus.se
Postat av: Jebus

sv: Men den är ju jättesexy! :O

2010-01-13 @ 17:45:12
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0