10:1

Godmorgon. Det är fint och soligt utanför mitt fönster, funderar på att ta en spontan promenad och suga åt mig lite D-vitamin. Sen måste jag städa, här ser förjävligt ut. Hade varit skönt att ha det städat tills imorgon när skolan början, så att oröran inte drar så mycket negativ energi från en.

Yeah, som sagt; skolan början imorgon igen. Jag vet inte hur jag känner, jag känner mig faktiskt ganska likgiltig, och det vill jag inte göra. Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen, och jag är nog inte ensam. Jag gillar inte att vakna en kvart innan min buss går och gå till skolan som en loffe med otvättat hår och mjukisbyxor, haha! Fast det är iofs ganska nice egentligen det där, att inte bry sig så mycket.


Jag & Jocke är snygga i fredags, Jockes bild


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig? =)

2010-01-10 @ 13:35:11
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0