09:2

Godkväll! Kom precis hem från Olof och känner mig smått sinnesrubbad. Vi satt och spelade Little Big Planet som galningar, för det fanns en bana som vi inte klarade. Och alla dog på samma ställe, förstår ni vilken ångest? Och sen att man har fyra gubbar som hoppar och skuttar till höger och vänster och drar med sig kameran gör inte saken bättre. Olga, utseendet på din gubbe kommer ge mig madrömmar inatt. Jag bara vet det.

Trevlig kväll iallafall! Nu ska jag sitta här och finurla lite och lyssna på musik från Bye Bye Birdie, minnen!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Girly

Tack bra här är hos en kompis och sippar vin och äter glass.

Vilket gulligt spel, söta figurer:P

Har du haft en bra lördag?

2010-01-10 @ 02:12:56
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Girly

Lät revligt, jo vi har jätte mysigt är fortfarande kvar här:) Lånar bara datan ett litet tag:P

2010-01-10 @ 02:19:53
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0