28:3

Godkväll! Har precis tagit emot lite bilder från Sarah från i fredags:

på bussen påväg ner. min överläpp är officiellt icke existerande

another one

sarah var så fin så fin!

trevligt klädd gentleman inne på shakespeare

på dickens. jag vet inte vad jag gör här

Vilken rolig kväll vi hade. Och jag lyckades faktiskt få med Sarah till Dickens, och hon hade till och med roligt. Vilken lättnad för mig, haha. Vi sjöng bland annat karaoke - Det gör ont. Det gjorde lite ont att jag upptäckte att min mick inte var på förräns sista meningen i sången. Nästa gång nästa gång!

Laters.


Kommentarer
Postat av: marielle.

Hahahaha, "den välklädda mannen" är ÖVERALLT. Han satt och spelade gitarr och sjöng på Donken när jag jobbade för några veckor sedan också :b

2010-03-01 @ 17:34:45
URL: http://fransina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0