27:1?

hej. jag är trött och känner mig lite smått berusad. sov hos sarah inatt, hennes föräldrar är inte hemma så hon ville inte sova i sitt stora hus ensam aaw. vi gick och lade oss runt tjugo i fyra tiden och sen var det dags att stiga upp vid tjugo i nio, för sarah skulle på körrepetition. så då fick jag också gå upp, fyfan. hej. jag är trött och känner mig lite smått obeslutsam. ska man sova bort halva dagen eller dricka kaffe och försöka få saker gjort istället? hmmm... inte lätt det där. men kaffe är äckligt, så jag tror att jag bara lägger mig och vilar ett tag...

laters!


Kommentarer
Postat av: Sarah Müller

sorry babe ;/<3 men kul hade vi iaf :D

2010-02-27 @ 17:52:34
URL: http://sarisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0