17:1

Jag har varit sjukt seg på sistånde, I know. Jag är så trött,
så trött på skolan och repandet nu. Och när jag inte repar så flyr jag in i
böckernas värld och lyckas för en liten stund koppla bort tankarna och fokusera på något annat.
Har precis läst ut Känn Pulsen Slå och nu är det dags för Elva Minuter av Paulo Coelho.

Imorse var jag fullkomligt förvirrad. Jag gick ner i hallen vanlig morgontid
och skulle springa till bussen som jag tänkte att jag ändå inte kommer att hinna med.
Då kommer Kalle ut från toaletten på nedervåningen i pyjamas och undrar
vad i all sin dar jag gör uppe. Då inser jag att klockan är sju, inte åtta.

Det är värst vad jag måste vara ambitiös för tillfället.

här är min dag. manus, massvis med tekoppar och prylar och kostym överallt.
ända skillnaden är att dagsljuset inte får chansen att titta in lika ofta längre.

Nu känner jag mig trött, så vi får se. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0