AND IT HURTS WITH EVERY HEARTBEAT

idag är jag glad, mycket glad. jag ska nämligen vara med i pjäs på stadsteatern i helsingborg, AND GET PAYED! jag är inte van vid att få betalt för att göra något som jag tycker är roligt, det känns supermärkligt, haha. härmed är större delen av hösten räddad, skönt! snaaaap! jag gillar det.

jag bor fortfarande kvar hemma. kalle ska inte flytta ut ur husten förräns om ett par månader, & jag vill stanna här så länge som möjligt på något vis. det här är ju ändå mitt hem, där jag har växt upp. men jag får väl börja vara lite i lägenheten också, så att jag vänjer in mig och sådär.

hela jag luktar gräs och jord, nu när teatern är slut på fredriksdal har vi haft trädgårdsarbete hela dagen. dryyyygt! menmen. i'm a hard working woman, så det går bra. imorgon är sista dagen iallafall, skönt.



nu ska jag iväg och hämta nån film & förhoppningsvis har dom fått
in dr pepper till min kära pojkvän. & eftersom att jag knappt kan sova
ensam längre så blir det hans säng ikväll. igen. mysigt.

laters!

Kommentarer
Postat av: Alice

Höhö, när de står bredvid varandra sådär ser din profilbild och denna exakt likadana ut, sjukt lika uttryck ;)

2010-08-21 @ 00:04:53
URL: http://mondegreen.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är så snyygg!

2010-10-01 @ 11:12:07
URL: http://sonnvik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0