3:1

Jag ska nog gå och lägga mig snart. Är fett trött.
Vet egentligen inte varför jag inte gjort det redan.

Var hemma hos Alice igår med ett par trevliga individer. Vi grillade, drack vin, spelade Sing Star och hade det väldigt roligt faktiskt. Oliver hade det speciellt trevligt eftersom att hans natt slutade i soffan med rödmålade tå- och fingernaglar. Jag var faktiskt inte inblandad, det var Alice, Olga och Olof. Mhm! Haha.. han blev inte så glad när han vaknade. Men Alice köpte en Cola till honom, så dom var kvitt.

Ikväll har jag bara varit hemma med David. Vi har i princip bara legat i sängen
och pratar non-stop i ungefär tre timmar, sjukt behagligt.
Kiwi.. man kan inte låta bli att fälla en skvätt alltså.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: falsksanningystad

En ny skvallerblogg för oss skånebor, finns det skvaller om en person du vill komma med, som hämnd mot en förlorad kärlek eller en vän som svek, då kan du skicka in det till mig ;)



xoxo bitch♥

2010-04-04 @ 19:55:26
URL: http://finest.se/falsksanningystad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0