22:1 smoothie

Jag lider med min pojkvän något otroligt. Han kom precis hem från
skolan och nu ska han sätta sig och teckna färdigt en plansch till en föreställning,
och den måste vara klar till imorgon.

Ungefär sådana jobbiga kvällar har han haft hela veckan.
Och så kommer det även att fortsätta ett tag framöver.

Jag tycker synd om honom. Ibland behöver man någon som gör det.
Och jag gör det. Jättemycket. Och jag ska ta hand om honom i helgen.

Det är bäst för honom att han har tillräckligt mycket energi kvar för att ligga.


Jag gjorde en smoothie nyss. Jag älskar smoothies, tråkigt bara att
det blir så sällan man gör dom. Det var så gott att själva innehållet
inte hann komma med på bild, men så är det ibland.

Naturell yoghurt
Jordgubbar
Bananer
Gojibär
Cayennepeppar

Och där har vi ett bevis på att jag verkligen har cayennepeppar till allt.

Jag hade velat prova något nytt, lite mer annorlunda.
Jag tycker att vaniljyoghurt, jordgubbar, choklad och chilifrukt låter för jävla gott.

Det är lite småporrigt också.

Var på tjejkväll inne på Gina Tricot idag. 20% i hela butiken och sådär. 
Jag gick därifrån med ett par trosor för 30:- och Nathalie med en tröja för 50:-.


Shortsen och kjolen jag köpte för ett par dagar sedan räckte faktiskt.

Nu ska jag knipa igen och nanna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0