11:3

Godkväll! Jag sitter och dricker mitt glas C-vitamin med jordgubbssmak som jag har blivit smått beroende av. Gott. Jag borde egentligen börja packa och ta en dusch men eftersom att jag ändå börjar rätt sent imorgon så har jag ingen brådska med att behöva gå och lägga mig i tid precis, så det är ju trevligt.

Imorgon åker vi! Tre dagar borta. Det ska bli spännande, och det är nog bäst att jag kör en italienare på alla repliker i huvudet, bara för att försäkra att dom fortfarande sitter, haha.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Bakat kladdkaka för första gången, och den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Den gick att äta men den blev inte speciellt kladdig. Tittat på my beloved movie But I'm A Cheerleader en gång till, suttit på kullen i solen och lyssnat på musik och rökt luring efter luring. Väldigt behagligt, och vädret som har varit idag har varit helt underbart. Det har inte bara varit så att solen lyser och ger värme, utan till och med vindarna har varit ganska så svala istället för kyliga. Det gillar jag. Jag får sommar och vårkänslor.

Och nu till det bästa - jag har laddat min mobil!
Yes. Och 3000 fria SMS fick jag också. Så nu är jag glad.


Summer time..







Nej vad jag längtar nu, haha! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0