09:1

Soooo! Hemma tidigt idag, slutade efter lunch. Skönt. Kunde lika gärna stannat hemma också känns det som. Det känns overall som att det inte alls är mycket kvar nu. Det ända vi har kvar nu är våra spelningar (vilket inte är så många), frotté + klassresan. Sen är det slut! Sen är det sommar. Ångest. Jag har sökt en massa sommarjobb så jag får väl hoppas på att det blir någonting, och gärna vidare till hösten och nästa år också. Sen är det väl dags att skaffa sig en anständig utbildning, plugga och sådär. Nödvändigheter. Låter så tråkigt. Men livet stannar väl inte för det. Man har ju pluggat i typ hela sitt liv så.

Nu ska jag slöa mig ett tag, kanske planera för ikväll. Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0