shots

Jag hade en grym dag i tisdags. Mina föräldrar vägrade gratta mig på morgonen så jag var på lite det-ska-inte-få-förstöra-min-dag-jag-ska-försöka-att-inte-vara-ledsen-men-det-går-inte humör, men det ändrade sig snabbt när jag kom till skolan och alla sprang bort till pianot för att sjunga för mig, haha! Efter sista lektionen körde jag och Peyman in till stan och han bjöd på indisk restaurang, väldigt snällt. På kvällen blev det Hampan efter repet i skolan, vilket också var nice! Jag blev bjuden på drinkar och blev faktiskt lite full för första gången på sisådär en månad, haha. Lite obehaglig känsla om jag ska vara ärlig, så vi låter det nog stanna så där. 

Ikväll kommer lite folk hit så ska vi fira + fira min bror, som fyller idag. =) Jag har inte köpt någon present till honom, det spelar faktiskt ingen roll för han blir aldrig glad ändå, hur mycket jag än försöker haha. Jag får vara med på föräldrarnas istället, det blir bra.  

Upptäckte nyss att det är en liten spricka på mitt fönster.. vafan? Jag har ingen aning vart den kommer ifrån.. hahahahhaahah!

Idag slutade jag skolan tidigare än vad jag brukar vakna på helgerna, jag gillar det. Nu måste jag dock städa, snart iallafall. Om ett par timmar sådär, eller ja; eventuellt om en vecka, eller vad sägs om aldrig?

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0