happy pictures

Hejsan! Nu känns det som att jag inte har skrivit på jättelänge.
Och vet ni? Jag är faktiskt på städhumör, no joke.
Jag ska fortsätta så fort jag uppdaterat lite här.

Bilder från Tim Burton festen i fredags:


Jag var inte så värst utklädd, dock med lite Sweeney Todd inspiration. Här är då Peppe och jag, självklart måste jag se lite störd ut för att bilden ska bli fulländad.


Det var mycket dans och mycket folk tills Olga slängde ut hälften, tack och lov haha.


Jag och Peppe roade oss emellanåt med att göra reklam för både tvättmedel, prinsesskronor och diadem.


Den här mannen klev in på toaletten som Gustav och kom ut som ett frågetecken. Här tillsammans med Robin och Olga.

Hampan från i lördags:


Jag och en höstmysig Louise.


Nathalie var också med. Oförberedda och oplanerade bilder blir väldigt söta ibland, haha.


Jag kände för att tönta mig och eftersom att man hellre tar kort tillsammans med någon annan så blev Jocke mitt ofrivilliga offer, haha!


Här har vi då alltså anledningen till varför jag aldrig ler med öppen mun på bild. Jag kan inte bestämma mig för om jag ser ut som lilla My, en konstig mupp eller en efterbliven version av mig själv, pick your choice.

Nej! Nu ska jag städa vidare. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0