happy halloween

Jag är trött, men samtidigt pepp. Och min mage skriker efter något.


Jag är sinnessjukt hungrig, har inte ätit sän igår haha. Kalle har ockuperat köket hela dagen med att baka kanelbullar, och nu är han nere i köket och lagar mat till mig. Finally! Jag har faktiskt precis varit och köpt chips och dipp också, och ikväll är det fest igen. Detta är en väldigt bra bakisdag, och utan baksmällan!


Damn, måste börja fixa mig snart. Helst hade jag bara legat i min säng och ätit chips och sen somnat, haha. Men nej! That is certainly not the way I do it. When you're tired, you party on!

För övrigt var det en väldigt trevlig kväll igår, fjärilar som går skogstokiga i min mage! :*

Glad Halloween allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0