this is halloween

Hello people! Nu är jag äntligen hemma efter första skoldagen, haha. Usch vad det blir mörkt snabbt nu.. känns som att man sitter på bussen klockan åtta på kvällen.

Lite bilder från Halloweenfesten hos Erica i lördags! Snott dom från Sara, haha.


Maikol och Jocke var fina


Chris var friggin scary, minst sagt!


Jag var en söndersolad bimbo, skrämmande huh? Chris skulle ge mig större bröst och läppar men det blev aldrig av.. kan väl erkänna att jag inte riktigt litade på honom, haha. Här är jag och Sara!


Fina gänget på G! Haha


Pluta med läpparna goddammit!


Härlig stämning woho! Den maskerade mannen var ytterst märklig, han pratade inte. Och när han väl pratade så hörde jag inte vad han sade!


Jag och den galna doktorn diskuterar mina plastikingrepp över en cigg.


Här var det inte tal om någon sprit, Vitamin focus of course!


Nice bild jag tog på Sara och hennes spindel


Jag gick in i min karaktär för fullt. Varför har jag ett sträck på kinden? Haha!

Lägger upp lite bilder från Halloweenfesten i fredags senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0