nämen!

Titta vad klockan är mycket! Vad gör Muffin uppe såhär sent, mitt i veckan? Jo - jag är ledig imorgon. Do you know how friggin awesome that is? Mhm, det blir extra awesome också när man har så mycket att göra i vanliga fall, så jag klagar definitivt inte.

Ikväll hade vi teatersport, vilket är en improvisationstävling som man gör inför en publik. Det gick faktiskt helt okej, det var väldigt roligt framför allt. Eftersom att det här med improvisation är lite av min svaga sida så tänkte jag att vafan, det är lika bra att bara öva och öva och vara med istället för att whina, and it was worth it.

Jag känner mig lite trött och tråkig och random, så jag ställer en random fråga. Choklad är ju gott right?


Vilken är godast?

Det är svårt för det beror så mycket på vad man känner för.
Men jag måste ändå säga originalet och apelsinkrokant. Mhm!

Nu ska jag snart gå och lägga mig tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: blondii

haha, jag tänkte säga precis samma, vi har likadan smak :)

2009-11-19 @ 12:38:25
URL: http://blondii-blond.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0