idag ska jag få svininfluensan!

Yes, idag ska jag vaccinera mig mot svininfluensan. Jag vill egentligen inte, men när man går en teaterkurs så måste man göra det mesta för laget, you know. Usch usch.. hoppas inte jag får för kraftiga biverkningar bara, det är det jag är mest rädd för. Speciellt då vi har premiär på vår kabaré imorgon i Sjöbo.

Vet ni ens vad den sprutan innehåller? Jo; bland annat kvicksilver och kvarlevor från fågel och gris. Det låter ungefär lika charmigt som att spruta in silikon i diverse kroppsdelar, skillnaden är att jag gör det ofrivilligt.


Jag rapporterar senare idag om hurvida jag lever eller ej.
Det kan också vara så att jag däckar i sängen.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: AAYAH♥

självklart ;D

ha en bra dag!

2009-11-09 @ 11:01:17
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till! ska snart åka och ta min också haha.

2009-11-09 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0