godmorgon!

Det känns helt underbart att kunna vakna klockan ett på en torsdag, och sedan ha hela dagen framför sig till att bara göra vad man vill. Först måste jag ta och städa lite för det ser ut som skit här, och tillvaron blir ju alltid lite extra trevlig när det är rent och fint. Faktiskt. Ibland önskar jag att jag tyckte om att städa, finns det ens någon som gör det? Det hade väl varit något? 

Nu får vi se om jag kommer någonvart.. jag får helt enkelt muta mig själv med att jag kommer må lite bättre när här är städat och att jag kan få göra något roligt när jag är klar. Eller ska man kanske lägga till något mer konkret? Att jag får en chokladkaka när jag är färdig? Eller nått. Mutning funkar alltid väldigt bra på mig. 

Ha en bra dag nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0