blekinge nästa!

Idag har faktiskt varit bajs. Jag har haft mensvärk hela dagen och vi satt och pratade i fem timmar med manusförfattaren till vår upcoming play. Lite drygt, man känner att hjärnan blir helt utmattad efteråt, haha. Speciellt drygt blir det också när man har mensvärk, så mycket mensvärk att man knappt känner av sin hunger. Eller det kanske är positivt?

Imorgon bär det av till Tingsryd för att göra en spelning där! Vi åker runt tio på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Det här är ingen lekstuga inte, men roligt är det. Och på onsdag har vi teatersport som jag tänkte att visst, det kan jag väl vara med på. Trots att improvisation är min svaga sida, men jag tänkte ju så smart att "man ska ju öva på sina svagheter". So yeah.



Woho hit och dit, jag visste knappt att Tingsryd fanns, haha! Men varje spelning och ställe vi åker till är väldigt roligt och spännande att få uppleva.

Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0