tidig eftermiddag.

Vi slutade tio över elva idag eftersom att kören är slut, helt fucking awesome. Så nu sitter jag här och väntar på att Kalle ska skriva ut lite grejer, så jag kan lika gärna fylla i en lista som jag snodde från Jebus (hade jag vetat hur man länkar så hade jag länkat dig här darling).
 

10 favoriter
Färg: Vanilj och crémefärger.
Mat: Pizza, potatissallad, räkor och kräftor, remouladsås, chilisås, wok.
Band: The Knife.
Film: Harry Potter, Sagan Om Ringen.
Bok: Jane Eyre och The Secret History.
Sport: Dans? Haha. Annars volleyboll eller badminton.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Mango.
Tid på dygnet: Inget jag tänkt på.

9 för tillfället
Humör: Trött och lite stressad.
Smak: Jordgubbskaramell.
Kläder: Myskläder.
Bakgrund: Strålande väder utanför fönstret.
Nagellack: Ljus pärlemorosa som börjar gå bort.
Tid: 13:22
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Att jag skelar på skärmen just nu.

8 första
Bästa vän: Josefine.
Screen name: Nej fyfan vad pinsamt.
Husdjur: Våra hundar Sussi och Marsik.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: En kille som hette Markus tror jag, haha.
Musik: Popcorn! Och Spice Girls såklart.
Bil: No car!                                                                                                
Mobiltelefon: Nokia 3310.

7 senaste
Party: Grillning hemma hos Josefine I guess.
Mat: Grönsakswok i skolan.
Dryck: Mjölk.
Biltur: Igår, två timmar från Göteborg.
Kyss: 43534 years ago, ya rly.
Spelad låt: Counting Crows - Color Blind.
TV-program: Eurovision Song Contest.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Not really.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej, men det var på håret.
Badat naken: Of course.
Varit med på TV: Tror jag inte.
Kysst någon du inte känner: Yeah.

5 nej tack
Kläder: Magtröjan!
Mat: Pepparrot.
Musik: Rap.
Dryck: Jag dricker det mesta.
Personlighetsdrag: Usch orkar jag inte svara på.

4 saker
Du gjorde igår kväll: Var på Liseberg!
Du kan höra just nu: Bilar och fåglar utanför mitt fönster.
Du inte kan leva utan: Mat! And some other stuff as well.
Du gör när du har tråkigt: Klättrar på väggarna.

3 personer
Du kan berätta allt för: Sarah, David och min hund.
Du tycker om: Min hund.
Du inte gillar: Min tjocka hund. nej aw!

2 val
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår.

1 önskan
Kan jag inte få iallafall två? =(

- - - - -

Nu ska jag käka något smått och sedan måste jag
sätta igång med mitt pluggande, så att jag har tid
över till roligare saker sen. ^_^


Kommentarer
Postat av: Jebus

I'll show you sometime. :)

Notera min bloggadress! Jebus.se

Pretty sweet, huh?

2009-05-19 @ 00:35:45
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0