my new obsession

Jag har fått någon sjuk grej för juice på senaste tiden, jag kan dricka upp en hel tvåliterspaket på en dag! Det är så sjukt gott, speciellt den till vänster här: tropiska frukter.

Idag var jag sjukt bad, jag skippade de två första lektionerna. Jag vet inte vad som hände, jag såg att klockan var mycket och jag var tvungen att gå upp, men jag bara stängde av ljudet och vände mig och somnade om. Lägre självdisiplin har jag aldrig haft, haha. Skönt var det dock, och har man skött sig i tre år får man faktiskt sova lite om morgnarna såhär nära innan studenten.

Nu ska jag försöka plugga lite så att jag får färdigt mina grejer för en gångs skull. I helgen hoppas jag på p-p-pa-paaathy! Jag känner att jag behöver supa. Fredag lördag yeah yeah yeah. On and on.

Kommentarer
Postat av: Jebus

Haha, awesome!

Jag hade också en sån obsession, men det va med den med bara äpple i! :D

2009-05-07 @ 01:12:31
URL: http://jebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0