hardcore.

Jag har sovit från ungefär klockan tre nu och jag vaknade nyss.
Skillat? Hade inte Josefine ringt och väckt mig så hade jag dessutom
 förmodligen sovit vidare.

Nu ska jag bara få rätt på tid, datum, år, plats och allt det där
och sedan ska jag treva mig ner till köket och se om där finns någon mat.

Idag är jag både rastlös och seg samtidigt, det är en högst jobbig kombination.
Vad ägnar man sig åt då, som inte är alltför ansträngande, men som man
ändå måste ta sig utanför dörren för att utföra?

I have the answer: cigg och promenad med kamrat.
Dagens visdomsord mina barn.

Nu känner jag att jag börjar hamna lite väl utanför banan,
så det är bäst att jag sätter stopp här for now. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0