Good old days.

Haha, sitter och bläddrar igenom lite gamla bilder och
lyckades faktiskt skrapa ihop två stycken från sisådär.. 2003-2004.


Cambrudar_2003, hahah! Jag och Josefine.



Här är jag 14 tror jag, herregud. Håret är mjukt och långt iallafall.



Slutshowen i nian: Spice Girls VS Spice Boys, haha!



15 här skulle jag tro. Fråga mig inte angående linnet.



Party_brudar_2006, haha.


Ja.. man vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Min främsta tanke är dock: hur fan kunde jag klaga på min kropp?
Tänker se ut sådär som jag gjorde för några år sen snart igen, så fan att jag ska!

Imorgon börjar jag tio i ett = happi muffin. ON AND ON!

Kommentarer
Postat av: BLONDII

Gud vad söta ni är :)

2009-05-11 @ 00:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0