bästa ursäkterna?

Vilka är de bästa ursäkterna till att man inte
har skickat in en bokrecension i tid?

1. Jag skulle precis skicka iväg mejlet när jag hör min hund sätta ett ben i halsen utanför min dörr, och mitt i all kaos råkar det bara bli så att jag stänger av datorn, i ren panik liksom. Jag var tvungen att springa ut och hjälpa honom och sedan följa med honom till veterinären för att se att allting var okej. Mejl, vilket mejl?

2. Jag var helt säker på att jag hade skickat mejlet, tills dagen efter då jag insåg att det bara var en dröm.

3. Jag blev aldrig klar, min kära lärare. I min värld prioriterar man det som är roligt, och just när jag satt där framför datorn så verkade det så mycket roligare att gå ut och supa.

4. Varför ska jag recensera den här boken? Du har ju läst den själv.

5. Min hund åt upp boken. (det är alltid bra att skylla ifrån sig på sina hjälplösa, oskyldiga varelser)

Pick your choice and help me out!

Kommentarer
Postat av: Jebus

6. Jag var helt säker på att jag skickat iväg internet, men det måste blivit något fel, fär när jag tittade idag låg mejlet i utkast. Alltså, den mappen där mail man påbörjat men inte skickat iväg placeras automatiskt...



:D

2009-05-22 @ 14:05:19
URL: http://jebus.se
Postat av: Jebus

Hahaha... "skickat iväg internet"

menade skickat iväg mejlet

2009-05-22 @ 14:05:47
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0